Internetové knihkupectví Jan Šabata

Česká média a feminismus - Barbora Osvaldová

218Kč
Nyní: 153Kč
Ušetříte: 30% z ceny

Feminismus jako pojem se v českých médiích začal více objevovat po roce 1990. I když nebyl nový, byl spíše vnímán jako pojem či termín importovaný, vnucovaný české společnosti různými feministickými skupinami, zejména z USA a Spolkové republiky Německo, které se rozhodly, že své východní „sestry“ přivedou na „správnou cestu“ pomocí osvěty, grantů a trvalého tlaku. Feminismus tehdy prožíval na západ od našich hranic již svou třetí a možná čtvrtou fázi, dokonce se už dostal tak daleko, že jeho zastánkyně na univerzitách začaly kritizovat vlastní teorie. U nás však byl, a do jisté míry i zůstal vnímán jako něco neprobádaného, a autorka se proto rozhodla osvětlit tuto problematiku širší čtenářské veřejnosti.

(váz., str. 160, 2004)

Přidat do košíku:

  • Kód: K1
  • 8 Balení skladem
  • Výrobce: Slon


Tento produkt byl přidán dne Středa 27. srpen 2014.

Vaše IP adresa je: 35.173.47.43
Copyright © 2019 Zen Cart. Powered by Zen Cart | Hosting by Zserver